Vändra Gümnaasium
Otsi
Peamenüü
Liigu sisu juurde
Vastuvõtt
VASTUVÕTT 1. KLASSI
VASTUVÕTT 2. – 9. KLASSI
VASTUVÕTT 10. KLASSI
VASTUVÕTT 11. – 12. KLASSI
VASTUVÕTU TINGIMUSED
Dokumendid
Blanketid
LT ja UT juhendid
Koostamise Juhendid
Loovtööd
Uurimistööd
Arengukava
Õppekava
Põhimäärus
Korrad
Üldtööplaan 2024/25 õa.
E-post
E-kool
Moodle
Raamatukogu
Vabad töökohad
Otsi:
Näitus
Meie kool on uks maailma
Uudised
Kooliaed 100
Kooliaed 100 konverentsi ettekanded
Kooliaed 100 galerii
Konverents – ajakava ja esinejad
Mess
Töötoad
Kooliaia mälestuslood
Projektinädala “Kooliaed 100” tegevused
Kooliaed pildil 2024
Kevadlaat kooliaias
Kontakt
Vändra Gümnaasium
Õpetajad
Kool
Eksamid ja tasemetööd 2024/25 ÕA.
Koolileht
Koolitoit
Kooli tervisekabinet
ÕPILASKODU
HUVITEGEVUS
Ajalugu
Vilistlased
Auraamat
Võimla
Rajaleidja
Vändra Gümnaasiumi andmekaitsetingimused
HALDUSJÄRELEVALVE
Kergejõustiku edetabel
Vihjekast
Õppetoolid Vändra Gümnaasiumis
Õppetoolide õpetajad
2024/25 õa. eesmärgid ja kokkulepped
ÕPPETÖÖ
Tunniplaan
TUNDIDE AJAD, JÄRELEVASTAMINE JA PIKAPÄEVA AJAKAVA
Vaheaegade, trimestrite ja KURSUSTE KESTVUSED
Õpetajate konsultatsioonide ajad 2024/25 õa. I poolaasta
Õppijate toetamine
TUGISÜSTEEMID
Vändra Gümnaasiumi HEV õpilaste toetamine
Õppenõukogu koosolekud
Hoolekogu
Projektid
PROJEKTIÕPE
Aula tunniplaan
Võimla tunniplaan
Stipendium
Distants- ja e-õpe
Valikained 2024/2025
Valikainete kursused gümnasistidele 2024/2025. õppeaastal
Valikained I kooliaste 2022/23 õa.
ÕPILASESINDUS
Meie meedias
KiVa (Kiusamisvaba) programm
KiVa tegevuskava Vändra Gümnaasiumis
Ettevõtlik kool
Ettevõtlusharidus
Ettevõtliku kooli käsiraamat lapsevanemale
Ettevõtliku Kooli tegevuskava Vändra Gümnaasiumis
Digipööre Vändras
KOOLIUURING
Profiiliraamat 2019
Kooliuuring 2019: ümarlaud MEMO
Kooliuuring 2019
E.Sokolowsky nim MTÜ
Ernst Sokolowsky nim. MTÜ
Projektide hetkeseis
Kirjanduslik mälumäng
Õppeaed
Piirkondlik loodusainete võistlus
Mõistmise lood
Tunnustame
KOOL TÄNAB (2014-2017)
Dokumendiregister
Galerii
Pildid
Videod
Test
I klassi õppevahendid
Return to Top ▲